Sista dagen med vännerna.

Hejhej, helt sjukt kul jag haft idag. först vaknade jag och packade, åkte in till stan och satt in pengar. Sen for jag till brunflo och träffade climtachaka. Drog sen vidare till Jonathan och sen som Mi bästie Julius och sen Emil. vi for upp med mopparna och överraskade Isabelle hos henne, hon blev super glad. Linn var ocå där. Vi lekte med hennes nya valp, åt kladdkaka, hoppade studsmatta och satt och myste och umgicks, Efter Isabelle var mina fina vänner så snälla så dom skjutsade mig hem, dom åkte 2mil extra. era sötnosar. nu är dom påväg hem. tror att dom kan vara hemma nu.
ååååh, kommer sakna er massor. En hel månad..hoppas att det går fort för jag vill fort tillbaka till er bästa!
älskar er allihopa mest i hela världen, vi får hitta på massor då jag kommer tillbaka. puss på er sötnosar och tack för en underbar sista dag. Försöker att höra av mig så ofta jag kan! loveu!
 
MI FAMILY!
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: