Resan hit.

tänkte skiva och berätta lite om min månad i thailand då jag får tillgång till en dator om vad jag gjort osv,
börjar väll med resan hit.
började åka hemifrån halv 8. flyget gick kvart i 10 till sthlm. när i landade i sthlm fick vi vänta på vårt andra flyg till thailand som skulle gå 3 från sthlm. hoppade på den när den kom. klockan 4 fick vi middag och det va en massa olika små rätter så man blev mätt på de. sov bara kanske 1 timme sen satt jag vaken hela vägen. frukosten blev klockan 23.00. massa små rätter de å. va framme 00.15 i Bangkok och dåva klockan 06.15 thailänsk tid. hoppade av flygen och kände hur kvaft de va. fuktigt och varmt på samma gång. Mammas ena syster hämtade oss på flygplatsen och forsatte därefter till hennes jobb där vi kunde vila upp oss, äta och duscha osv. For sen idare till mammas andra syster där jag sitter just nu och kyler ner mig framför en fläckt. Väntar på att min kusin ska sluta skolan för här är klockan 12.07 och hon slutar 15.00. Men helt jävla sjukt vad många moppar det är. Alla ungdomar åker en till skolan varja dag. Utan hjälm i byn, på motorvägen och allt. Finns inga fartskyltar man måste följa vad jag märkt. Men myror och kryp överallt. Väntar bara tålmodigt på att ödlorna ska komma och attakera mig när jag minst anar det..ska snart ut och shoppa. Köpa en present till kusinen min som fyllde 18 igår. saknar sverige så sjukt..hmm..är så trött..har inte vant mig med dygnen här än så för mig är klockan fortfarande 06.00..huvva. Lökar sönder..kommer bilder senare då jag tagit reda på hur man för över dom ifall det äns går. Ska vila lite nu, sen ska jag hitta wifi osv. Saknar min klass ocg mi bästiie..
HOPPAR NI ALLA HAR DET BRA DÄR HEMMA! puss&kram!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: