Dag 2 och morgondagen.

idag har jag varit ute på stan och handlat. men typ inget till mig själv. har åkt och kört moppe och varit ute på byn med kusinen min. Fast de är typ ingen by. for till marknaden och handlade massa mat och frukt..köpte ett par shorts men har jag sittit mest inne och varit tolk åt syrran.. hade typ släktträff där dom satt och drack och fula sig.
imorgon går mina kusiner i skola och kommerr typ hem 5,6 nångong. vi hade tänkt att åka och bada nånstans och sen typ fiska eller vad dom sa att det hette..
Kan inte alla bara skriva med mig. kan verkligen inte sova..hör även ödlorna smyga omkrng..huhu, fyyy..fick ett stort kryp som klättrade på mig nyss..tror att jag råka mosa en..usch. hjälp mig någon. ta mig härifrån. äckel kryp!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: