Happy as hell.

ja så vitt alla redan visste så fyllde jag år i fredags. 16 jävla år! inte för att man känner nån skillnad med att vara 15 elr 16, hmm..har inte tänkt på de förut.. men aja, jag hade värsta awesome(a) födelsedagen men världens bästa. saknar er som fan, bara så ni vet. men nu är de inte lika kul för efter som vi sov i husvagnen så måste jag ju städa där jag jag känner fan att jag inte orkar, har blivit så jävla lat och trätt efter skolan på senaste tiden.. det ända jag gör att att sitta inne, men så brukar de vara när man bor typ där de finns 3 hus i hela byn..närå men så känns de iaf. ska börja skriva lite mer nu osv, hoppas ni fortfarande läser osvosv eftersom jag har vare inaktiv på sistånde.. åh shit, kände mig värsta vuxet..inaktiv..hahahahahahah orkar inte aja byebye ;)
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: