hejdå abv..

tänk att om tog dig från mig..jag fattar inte. att dom alltid ska ta dom som jag bryr mig mest om.
mina 2 allra bästa vänner är borta och bor långt åt helvete. de är så sjukt så de inte är sant, bara för att du bor så långt bort betyder de att vi knappt kommer träffas så mycke och då kommer vi börja glida isär, och de vill jag inte.
jag behöver dig Anna, kommer inte klara så länge utan att få träffa dig, och att jag ska flytta till ankaret betyder att de är mindre chans att vi träffas.
varför måste liver vara så orättvis?
kommer att sakna dig så sjuuukt, älskar dig bästa  och de kommer jag alltid att göra!
hör av dig sötaste.
<3

Postat av: Anna

Älskling, det är jätte hemskt.

Jag saknar dig så jävla mycket.

Du betyder så sjukt mycket för mig.

Min underbara skatt,

Alltid ska det vara du & jag mot världen.

Mitt hjärta..

Jag älskar dig.

Alla våra minnen är obeskrivliga.

Vi får inte tappa kontakten,

det går bara inte..

För jag klarar inte av att leva utan dig.

Vill inte ha det såhär..

Vi båda mår lika dåligt.

Men allt lär ju fixa sig.

Får man hoppas på..

Ringer dig imorgon, puss. <3

Svar: <3
#.B3eww

2012-05-06 @ 21:42:37



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: