bloggpaus.

image description

hej. nu har jag nyss komme från skolan och sitter på ankater och ska snart äta middag.
sen blir det att träffa Anna, Antonio och melinda för vi ska gå på lillsyrrans öppethus där hon ska dansa osv.osv.
så idag har bara vare okej, men jag stör mig som fan på alla dumhuvven det finns på min skola.
sänger bara de här till er. gå och dränk er!
jävla uppkäftiga ungar som inte vet hur man ska bete sig, blir bara så fucking lack.
finns ingen bättre ställe att skriva av mig än på bloggen, och ifall ni hade tänkt att kommentera duma kommentarer så ska ni inte äns tänka tanken för de är de som gör mig lack, så fuck it och skriv de nånannanstans.
juste, hade tänkte att ta en liten bloggpaus bara för att jag inte har så mycke tid att blogga vare dan, fade den här pausen kommer bara att holla i 2 dagar och knappt de för att jag kommer ha så tråkigt så jag måste skriva nåt :p
men vi hår se hur länge de håller...kommer skriva efter jag har vara på syrrans öppethus sen ska jag sluta och bara chilla lite.
nu ska jag gå och äta nåån räkstuvning och ris så vi får höra. puss!


Postat av: Ullis

När skaffade du glasögon? =) Tycker iaf att du är SUPERFIN i dom!!!

Svar: haha nej de har jag inte, men tack ändån :)
#.B3eww

2012-05-10 @ 20:43:12
URL: http://voorne.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: