akuten.

hej på er, hoppas att ni mår bra för de gör dock inte jag.
va inne på akuten igår pågrundav min mage, vette fan vad som är fel på den för efter jag ätit så börjar de att krampa så förfärligt så då blev de en snabb sväng in på akuten..elr snabb o snabb de tog 5-6 timmar.
först så tog dom 3 blodtrov på mig för att jag va snål på blod.
sen så för att hade lust tog dom en klamydia test på mig och stoppa upp en lång dildo i fittan på mig, sen stack dom i nånting sån såg ut som en bomerang och en nypa och då råkade dom nypa mig i livmodern så hon fick hämta en annan läkare som fick stoppa upp 2 fingrar i fittan och 1 finger i röven på mig och de va bara obehagligt.
sen fick jag vänta på svaret medans dom tog ett graviditets test på mig och först vare nå sepe så dom fick ta de igen, som tur va så va jag inte gravid med made varit och fick in misstall förut elr va fan du de va dom sa...
sen så trodde dom att jag hade en inflamation i livmodern så jag fick ta nån medicin.
ska ta de i 10 dagar ungefär.
annars är de bra fast jag känner mig spyfärdin 24/7 och bara vill kräkas med jag kan inte.
känns piss.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: