Brev från Saj ♥

fick nyss ett brev från älsklingen Saj.
Älskling gud vad jag saknar dej!! allt är ett helvete utan dej.
mår så sjukt dåligt när inte du är här!!
Jag älskar dej mest av allt älskling, hoppas du kommer hem snart bebis! :''(
fick nyss ett brev från älsklingen Saj.
Älskling gud vad jag saknar dej!! allt är ett helvete utan dej.
mår så sjukt dåligt när inte du är här!!
Jag älskar dej mest av allt älskling, hoppas du kommer hem snart bebis! :''(

i brevet stod det:

4ever sister always

Älskade syster/bästevän/älskling.
även om jag inte finns där så vill jag att du kämpar på. Du kommer alltid att ha mig vid din sida.
Vi är syskon! Jag finns alltid inom dig hjärtat. Kämpa på i skolan och snälla gumman, håll dej till bra saker och lova mig, gör inget dumt nu. Jag älskar dej så jävla mycket och du vet hur mycket du betyder för mig. Du är anda delen av mig.
Bew Phimphong Sai Charoen

Bew, Sai rak Bew mak ti sod nai look na. Ka hai Bew take care na tan Sai mai joo.
Bew jah luem Sai na. Ikk 2 pi Sai ga gab ma lew na. Sai rak Bew lew ga jah rak talat pai.
( finns alltid på telefonen)
Gu rak mung na i oan.

för er som inte fattar betyder det:
Bew, Jag älskar mest i hela världen. Jag vill att du tar hand om dej när jag inte är där.
du får inte glömma mig. Om 2år kommer jag tillbaka. Jag älskar dej och ska alltid göra det.

TeaM_D3k_H3a_Sw3

S B

Love: MonkeyNooi
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

åååh älskling vad jag saknar dej. Livet är ett helvete utan dig här.
jag vet inte hur mycket till jag klarar. det går inte att beskriva min saknad.
det är som ett stort tomt hål mitt i hjärtat.
det känns som om man är ensam, fast det är 10000 människor runt om kring en.
är helt förstörd utan dej bebii.
tänker på dej varja dag älskling, hoppas att du kommer hem snart hjärtat.
jag älskar dej mest av allt på denna jord, kom ihåg det!
ingen kan ta din plats gumman. jag väntar på dej älskling!
Hoppas att du har det bra!




Postat av: Erikah löwenborg

gud vad jag saknar henne, hoppas hon har de bra här.. ( är i örebro ) <3

2012-03-07 @ 10:45:07
URL: http://erikah.se
Postat av: Bew ♥

saknar henne med. <3

2012-03-10 @ 02:19:41
URL: http://beennnns.blogg.se/
Postat av: MonkeyNooi <3

och jag saknar er mina älsklings brudar :'( <3<3<3

Svar: puss! <3
#.B3eww

2012-04-11 @ 16:14:14
URL: http://onlyyoneelifee.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: