min helg

hejhej, nu har jag typ inte bloggat på hela jävla helgen så nu gör jag ett litet inlägg om helgen.
ja jag har ju vara i ås först hos amanda men hon blev typ lack på mig så då blev de inte så att jag sov hos henne utan de blev att jag sov hos Wilson hela helgen. kul vara juu :)
vi va på gårn i fredags o på slutet hettade amanda o drog. i lördags va vi o åt på "princess - pizza-grejs" o kollade på en film och jag garvade ihjäl när jag märkte att filmen va på thailänska x'''DD
sjukt kul vara, måste ba få veta vad filmen heter :D
resten av helgen va inte så speciellt, men de funkar ju..
sen när man är påväg hem bråkar man med en man tycker om, yees (y' -.-
efter typ nåra timmar blev de bättre rå.
nu sitter jag o odae hemma o kollar på BigBrother!! BÄÄST!!
ehm,, oj nu börjar BB igen så chilla lite bara ^^..........15min efter..........nu äre paous elr hur fan de stavas, "reklam" då. nu börjar de igen :D........................30min efter................... hahahahahahha omg, kija åkte :o
i can't belive it..men jag blev överlycklig när Sipan och Marcelo fick va kvar :D
men omg, Amandus är ju så fucking snygg!! han o camilla är ju hur fina som helst tsm.
men nu är klockan fan mycke så nu tar jag o går o lägger mej, G'natt everyone imr ringer min bebis o väcker mig, thihi ^^





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: