uppdatering!

ja men hej,nu sitter jag här med Erikah och Anton och kollar på dumma mig..jätte kul,elr ?
hade egentligen tänkt att festa i lugnvik med Loo men eftersomhon skulle till ånge och plocka ihop deras gammla lägenhet så det tog hut länge som helst och då blev de ingen fest, har inte vare på en på flera månader.. ikv ska jag sova hos erikah för första gången på tyyp ett halv år och anton ska oxå sova här :)..man undrar ju vad dom han hitta på när man sover..
måste fixa de snart. imorron ska jag träffa Loo i stan men vi kommer typ inte att ha nåt att göra eftersom de är så sjukt tråkigt här så jag fattade inte vrf hon flytttade hit frånförsta början. men de är väll kul och ha nån gullig i närheten ^^
btw, här kommer en liten ego brud ^^








* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: