Sanningen om mig och mamma!

okej nu ska jag berätta för er hur de ligger till här eftersom jag är så jävla trött på att höra era gnäll 24/7.
alla har ju en mamma som dom älskar och kan prata med, kanske inte alla men dom flesta. en mamma dom kan lita på. jag hör varje dag om de och bara nångång kommer nån fram till  mig och säger att den "hatar" sin egen mamma. och de känns ju piss att dom kommer till mig o snackar om de.

jag och min mamma har ALDRIG kunnat pratat, visat kännslor osv.osv.osv..
ibland kan ens mamma säga "jag älskar dej"..inte ofta men det händer..jag däremot har ALDRIG fårr höra nånting som har med kännslor att göra, vi har ALDRIG kunnat komma nära varran och de spelar ingen roll vika phyk hjälp vi får. har haft all slags hjälp man kan få i snart 5 år. men har nånting vare nära på att funka ?..KNAPPAST!
jag säger inte att jag "hatar" min mamma, men jag har inte den där "mor och dotter-kännslan" kvar.
finns inget sånt skit här.
helt seriöst, om jag ska säga sanningen så vill jag nästan försvinna. Ni kan inte föreställa er kännslan jag haft/har! ibland känns det som om hon inte äns är min mamma! anledningarna för att jag är som jag är..ja där har ni nån att tacka.
kännslan att ALDRIG fått känna kärlek elr närhet av ens mamma är obeskrivligt.
har försökt rymt från allt/lägga de bakom sig osv.osv..de är inte lätt.

jag kan nästan slå vad om att mer än helften som läser de här just nu tänker " men hon skriver bara så för att få uppmärksamhet" elr att jag på nåt sätt ljuger elr har brist på att komma på nåt att skriva.
jag kan säga er att de inte är så!
allt jag skrive är faktiskt sant och de har länge vare så!
min blogg är de ända stället jag kan släppa på mina tankar och kännslor!
jag vet att jag glömmt 1000 saker men jag pallar seriöst inte, nu ska ite tro att jag är glad när jag sitter och skriver de här för så äre inte!

Postat av: MiniThaien <3

älskling, du är inte ensam ! jag förstår dej till 100% och jag vet att du inte ljuger älskling kämpa på jag älskar dej <3

2012-04-03 @ 13:37:15



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: