har ba för tråkigt.

heej, har inte så mycke att göra så jag hade änkt att blogga lite nu. Jag har inte skrive så mycke om mitt lov nu p.g.a att jag inte gjort nåt. Har vare jätte mycke fester och sånt shiit som jag inte kunnar gå på eftersom jag har vare sjuk och troligen kommer att vara de resten av de här lovet.
så jag har bara legat hemma i sängen, inte vare ut elr så.
egentligen hade jag tänkt att åka till sundsvall idag för jag trodde att jag skulle blive bättre men tydligen inte.

Men jag satt o kolla på skit billiga flyg till thailand, ca 5000kr.
jag menar, de är ju billigt. Vill ju så gärna åka dit, gud vad jag saknar alla som är där..
omg, de är ju sjukt..ser hela tiden alla skriver typ "thailand nästa" elr " åker till thailand snart" o massa sånt. jag vill oxå.

men nu ska jag gå och ta men anvedon och vila lite så hörs vi sen..pusspuss.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: