fu.

hej, har inte gjort ett inlägg sen i tisdags så jag tänkte göra en nu.
jag va inte på skolan idag btw och de är mammas fel. hon fick typ damp imorse och stod och BANKADE på min föii i 15min o sen blev jag less och började skrika. sa att jag hade sovmorron med hon trodde mig inte. hon tror att hon är så jävla bäst och kan mitt schema bättre än mig -.-
efter 25 min blev jag less och skrev att ifall hon inte låter mig va och bankar igen så tänker jag fan inte kliva upp elr gå på skolan! och så baknade hon och där va de sista ordet sagt.
hon forsätter att banka och så blev jag så fucking less och satt och dunka musik på högsta volym och inte hörde nåt, tror hon stod och bakna 30min efter jag satt på musiken. sen skulle hon ill skolan.
sjukt less och vill att idag ska gå så fort så de kan bli fredag nångång så jag kan skicka från de här dårhuset!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: