BIG BROTHER!!

hejhej, sitter och kollar på big brother just nu..alltså OMG!!
Marcelo och Annica, fyfaan va gullig :')
och Marcelo som är så fucking snygg alltså!! gaaah!!
fucking blogg-Hannah som ska förstöra allt, blir så jävla lack på henne ibland!
men ibland kan hon vara rätt skön men nu är hon bara stööörande som förstörde mellan Marcelo och Annica.
GAAH!! MARCELO DIN JÄVLA SNYGGING!! ><

och Joe, fyfan vad töntig han är! GÅ VIDARE GRABBEN!! hon vill inte ha dej!
fan äre så svårt att fatta de elr ?!
stör mig på att han snackar om henne 24/7!!
JOBBIIIIIIIGT!!BI

Sipan, Jessica och blogg-Hannah är dom nomenerade.
SIPAN SKA FAN STANNA,ANNARS TROR JAG ATT JAG FÅR NÅ PSYKFEL!!
Jessica ska fan åka, är så jävla lack på hon!!

Dom jag vill ska vinna BB hittills är nog Marcel, Annica och Marcelo!!!!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: