Bambi på hal is.

hej, har vare hos Amanda i helgen o vi har inte gjort ett jävla piss..elr jo..vi gick till lugnvik typ 11 på kvällen bara för att hon ville se ifall de va nåra ute där, o som vanligt vare öde.
kom nyss hem från stan, va tvungen att gå från bylla o ner till mig och som vi alla vet blåser det som nå jävla..jag vet inte fan vad.
såklart är det ju ishalt ute oxå så jag kännde mig seriöst som Bambi -.-
asso man(jag) typ blåser bort i den där jävla stormen..o hur halt äre inte med skrna jag har då? känns som om jag har skridskor på mig, behöver iaf inte annsrtänga mig med att gå efter vinden gör allt. go with the flow, elr vare inte så?
jag undrar jag hur de blir med skolan,,tänker iaf inte gå ifall de blåser som det gör nu.
ah justde, skulle ju till tandläkaren oxå nu på morron, men de blir väll inte av.
nu ska jag ta igen lite somn jag missa, godnatt :')







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: