Bad/Bowling

hej, nu har jag nyss kommit hem med 2 bigga blåsor under fötterna. vilken plåga.
aja, vi har hade frilufsdag(stavs) och jag typ bada för på storsjöbadet men nina och massa fler. de va asdryygt eftersom alla kanor va avstängda då. men vi hade litee kul ändån och dessutom va bräcke oxå där, men de hjälpte inte. sen hade typ inge tid att äta så vi typ stressade och sen började vi gå till Bowling grejset som typ tog med evighet, jag trodde att jag hade en fucking sten i skon som jag aldrig fick ut! gjorde ont hela vägen och varje gång jag tog ett steg men jag orkade aldrig stanna och ta ut den för vi va redan sen och då fick jag ha den där i  typ 10min!
sen bowlade vi och från början gick de sämst! jag gick de bättre och Nina kan faan inte erkänna att jag vann över henne!x'd
envisa unge :')







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: