flyttar ut från helvetet

hej, nu äre snart läggdags för min del..ska upp o jobba imorron från 8 till 4, när fan ska jag få lite sommarlov då -.- efter de vlir de att jobba 7-4 varje dag i 3 veckor..åh helvete. de som är bra är att jag kommer att bli rik efter de ;)
blir att spara och åka till Saj i arboga. saknar dej så mycke älskling!
imorron flyttar jag ut från ankaret till min kusin ut på "landet". så sjukt härligt.
nu vill jag bara härifrån med vill inte åka från isabelle som ska bo här i 2 veckor till..kommer sakna henne som fan och nazze med.
saknar min thaianna som är i thailand nu utan mig.. :(
har inte heller kunnat blogga så mycke när jag bor här men efter inorron ska de sli ändringar :)
men nu ska jag lägga mig så jag kommer upp imorron så gonatt på er som får vara uppe nu..


Postat av: MonkeyNooi ❤

Naaaw....Älskling saknar dig också och hoppas du kan komma och hälsa på mig ganska snart Puss älskar dig hjärtat mitt :* ❤

Svar: jag lovar att göra de, puss! <3
#.B3eww

2012-06-17 @ 22:30:58
URL: http://onlyyoneelifee.blogg.se/
Postat av: MonkeyNooi ❤

Love U Forever Baby ❤❤❤❤❤

Svar: och jag dig tirak! <3
#.B3eww

2012-06-17 @ 22:31:34
URL: http://onlyyoneelifee.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: