storsjöcupen - DISCOOOONSDAG!

hehej, har kommit hem från srotsjöcupsdiscot som va helt awesome. så fucking kul vare. dööör.
helvete vad snygga norskar de ska finnas, tror jag flyttar till norge i ett år elr så ;) haha.
aja de va helt fuking grymt, tog inte så mycke kort för man va upptagen med annat hela tiden typ.
tappade bort nr brickan där man lämnar väskor och de och de va ju ganske dumt gjort men vi fick den ändån.
ska dit imr oxå så jman får väll hoppas att de oxå bli awesome, fast de vet ju jag redan nu att de kommer att bli.
imorron åker jag till tandläkaren vid 10 och sen till melinda i brunflo. ska nog till cupen och kolla lite på fotboll..börjar sakna att spela :(
ah men sen blir de att fixa sig och dra på discot.
här kommer en bild på melinda som jag tog när hon stod och hångla upp en kille ;) hehe




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: