on my own i hennan.

sorry att jag inte vare så aktiv med att skriva men de va därför jag va så dum så jag inte tog med mig datan till hennan, men jag lovar att vara bärrte på att skriva och göra inlägg osv osv..
iaf har jag haft en underbar tid i hennan, de har varå både bra och dåliga dar trotts vädret, de har bara blåst och blåst och de har vare kallt men allt va ju inte meningslös.
va ganska mycke med grabbarna på byn oxå som kunde vara sociala undertiden..har bara velat hem men nu när jag är hemma så känntes de ganska dåligt att åka ifrån allt ändå.
de har vare så jävla kul så jag vile bara tacka er för att ni hhar vare så sociala ;)
osså har ju småttingarna komme o hälsat på och massa andra så de har vare fult os hela tigen, bästa kvällen va nog igår kväll, men den började bra o slutet va inge vidare..
saknar er redan grabbar fast jag ska tillbaka om 1 vecka ;)
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: