Niggah tigger pengar!

va på stan med isabelle och alice osv. så vare massa niggahs som va ute på stan som tigger pengar.
dom kommer fram till dig och ger dig en ros och en lapp där det står: min bror är handikapad och mina föräldrar dog i en trafik olycka för 6år sen. snälla hjälp mig och skänk pengar till mat och medicin till min bror. sen säger man att man inte har pengar så tar dom tillbaka rosen och går vidare.

HHAHAAHAHAH, ganska skrattretade, dom är typ 10 niggahs med 2 små barn som är max 6 år som går runt på stan. jag och isabelle träffade på en tant som kom fram till oss och jag ba: har inga pengar. och gick därifråm. 
senare kom de en gubbe till isabelle o hon ba: NEJ!! sen idag när jag satt forever alone på BT så kommer de fram samma gubbe. ååh så sjukt!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: