¨thihi¨ ^^

sawatdii kap, tan nii kao nang gab nong addbew, tirak gab "phe" Champ kap.

heeej, nu sitter jag hos Saj med Geng och Champ.
vi gör tyyp nada, men ändån har vu kul ^^
jag inte bloggat på tyyp aslänge satt jag funferade på att göra de nu lite snabbt för de är en här som surar och vill ha datan..
geng och saj sov hos mig i måläng hos min kusin i 2 dagar o då satt vi bara på mitt rum hela tiden o sen i torsdags åkte vi hem till saj fö hennes kille skulle komma så vi skulle hämta han på tågstationen klockan 19.10 så vi åkte till saj klockan 12 för hon skulle hinna städa och sånt för hennes rum såg ut som ett bombnedslag.
men när vi kom till hon hade hennes mamma städat hela hennes rum för saj kille skulle komma xD
min mamma skulle aldrig göra så...
men iaf så har vi haft skit kul även vi bara låg i hennes rum tyyp 24/7.
vill bara lägga ut lite bilder, men man har ju inte fixat sig på tyyp nåra dagar så man ser ju ut som stryk ;p
haha, men nu efter jag bloggat klart vette jag fan vad jag ska göra cuz en liten jävel ska ha datan nu ;p





Bew rak tirak na!







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: