Saj Charoen!

Du har ingen aning om vad du betyder för mej..
du är som ljuset som ljuser upp mina mörka dagar, du är som luften jag anndas, marken jag går på och livet jag lever. Hur dåligt jag än mår elr ledsen jag än är så finns du alltid där för mig.
ifall jag skulle behöva en riktig vän att prata med så kan jag alltid räkna med dej.
du är den som förstår mig bäst och jag vet att du aldrig skulle svika mig vad som än hände.
när alla har svikit hoppas jag att du fortfarande finns kvar.
du är min värds ände och min sol över planeten. Utan dig vet jag inte vad som skulle hända, utan dig är jag bara 1 av millijoner...
du får mig att känna mig speciell. Släpp aldrig tagen.
jag gör vad som helst för dej och de vet du!
jag kommer alltid att finnas vid din sida till världens ände. Du & Jag baby, inget kan stoppa oss.
du kan alltid räkna med mig i alla stunder.
när allt känns tungt och jag faller,,då är det du som hjälper mig upp igen och få mig att slå stabilt.
jag skulle kunna försätta men jag vet inte hur mkee du orkar läsa.
BTW så kallas de ÄKTA VÄNSKAP!

Älskling/Syster/Bästevän.. du betyder allt för mig.



















* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: