måndag 9/1-12

jo hejhej,, vaknade klockan 05.00 idag för att lämna älsklingen på bussen i stan..
dog när han åkte :''(
vill att du kmr tebaka tirak..
iaf så hade jag fixat mig o sminkat mig o allt, men när jag lämnade han så visste jag inte att jag skulle börja gråta,, grät på bussen hem i en halv timme, när jag kom he sprang jag in på toa o grät i 45min......helt otroligt...
när jag kom till skolan va jag alldrless fläckig i ansiktet gör att tårarna tog bort sminket..
jag gick på matten och  jobbade inte för jag typ låg o sov o tänkte på älsklingen,, sen gick jag inte på B-språket,,jag gick till vilorummet och sov så ja missade lunchen oxå, sen skulle vi ha DISA med annika antog att vi inte ville ha DISA första dan så vi satt o väntade på henne i en timme.
sen hoppade jag över slöjden o drog på thai med saj..
o nu sitter jag hos saj med min broooo Champ (sajs kille), har inge o göra så jag ska  ta o åka hem snart...

byebye,,,





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: