Good morning people ^^

God morgon på er allihopa ^^
känner att jag inte bloggat på tyyp AAAS länge så jag hade tänkt att ta o göra de nu när jag ändån inte har nåt att göra ^^

klockan är 06:37 o jag har inte sove nånting inatt o de är ju ingen mening att jag gör de efter som jag ska upp nu. Ska typ börja fixa mig o sen dra till skolan. blir typ färdig precis till kvar i 8 o då ska jag börja gå.

har kollat på en massa filmer inatt o pratat med en kille på skype så jag har inte vare trött o inte orkat gått och lagt mig. Han somna för ungefär 2 timmar sen men han har int stängt av skype så han sover i webbcam, thihi så gullig ^^
Vi har "pratat" i snart 4 timmar men han lär väll ska upp snart, om en kvart elr så :p
han bor i Norige och han sa att han skulle komma hit till sverige på nåt grejs idag o då frågade jag vart i sverige han skulle till,,så tro de inte ej.......han kommer HIT, till östersund!!! xD
tang tong gan, hoa jai jah tong gan paw ? ^^
5555555+++

aja just nu är jag SKIIIIIIIIIIIIIT TRÖÖÖÖÖÖÖTT, men jag ska börja fixa mig o gå på skolan snart..
kommer tyyp somna på lektionerna, seriöst..
jaja, vi hörs sen, ska börja byta om o fixa mig..ses ^^




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: