film maraton ^^p


hejhej, är sjuk o har lite tråkit just nu så jag tänkte ha en liten film maraton för mig själv ^^
har sätt dom här just nu ^^
har sätt tyyp 6+ st tíll men jag orkar inte lägga upp bilder :p

Den här filmen va as bra och handlade om dom här tjejerna som åker på runndtur i paris när deras buss åkte ifrån dom och dom vet inte vart dom ska..
som kommer de sig att den tjejen som sitter i mitten är jätte lik en annan tjej som är beröm i paris.
och som "tog" den andra tjejens liv o åkte med sina vänner till Monte Carlo ist för den rika..och där forsätter de..........
 
Betyg: 8/10


den här handlar om en flicka som skulle gifta
sig men dog av en olycka precis innan bröllopet.
och hennes ande kommer tillbaka och ser efter
hennes "pojkvän". när pojkvännen blir kär i
en tjej som kan se och prata med hans gammla
tjej.

Betyg: 7/10
  

Den här handlar om en flicka som har vare med i en bilolycka
och ligger på sjukhusen i koma. när en kille flyttar in i hennes lägenhet
och hennes ande kommer tillbaka helt normalt och tror inte att hon är död.
(vilket hon inte är en)
hon har glömt vem hon är och vad hon var/jobbade med..hon hade glömmt allt.
killen hjälper henne eftersom han kan prata med henne o se henne..
på vägen att finna vem hon va blir han kär..

Betyg: 7/10




Den här handlar om 2 kompisar sen längre tillbaka som möts igen
och blir KK:s, och hon vill inte bli nåt mer eftersom hon inte är bra på
förhållanden osv.
hon jobbar som dr. men varje rast/ledig tid hon har så har dom sex..
sen så slutar dom för dom började så känslor osvosv.
(orkar nt berätta, o dessutom har jag inte sett hela filmen än :p )

Betyg(hittills): 6/10 
 

vill inte säga nåt för jag vill att ni ser den,,så jävla braa!!
har typ sätt den om och om igen typ 5ggr.
så braaa.

Betyg_ 9/10






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: