Dags för skolan.

hejhej, är på väg till skolan just nu, de blåser som faaaaan och då tänker jag då fan inte gå 20 min till skolan,,jag ska åka buss..
de kanske har lugnat sig lite nu men de tar ju 20 min att gå till skolan om man går så jag vet inte om jag vågar ta den chansen..
men jag vet inte om jag vågar ta bussen heller för jag är rädd att de ska va massa som ska på gymnasiet o alla ska av i stan och då kommer jag o ska av i brunflo typ 5min med buss från där jag bor..
och nu blev de storm igen,,en rätt så stark..okej jag tänker inte gå till skolan!!!!
igår sa jag ju att jag skulle lägga mig vid typ 5, 5555, men de va ju så sjukt för jag satt ju uppe till 6 eftersom jag va så onormalt pigg.
måste gå för bussen kommer om 5 min, ses senare :)




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: