Bew Rak Geng na!

ifall du inte accepterar mig för dej jag är,, då äre inte mig du vill ha..
jag älskar dej och jag hoppas att du förstår de..
hade jag hållt på med nån annan hade jag sagt de och inte sagt till dej face 2 face att jag älskar dej..
vill bara att du ska förstå att du är värd guld för mej,, du får mig att skratta på vilket humör jag än är på..
du får mig att le i dom svåraste stunderna.
jag vill att du ska förstå att allt jag säger här är sant, du är i mina tankar 24/7..
när jag mår dåligt så tänker jag på dej o då blir allt bra igen. 1min utan din känns som en evighet. När jag är med dig stannar tiden,, o de blir dom bästa stunderna i mitt liv. Jag har gett dej mitt hjärta, jag hoppas att du tar hand om de..

Tirak,, du får mitt hjärta att slå..
- jag älskar dej, glöm aldrig de!! <3








* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: