02:56

hej på er alla :)
kolockan är...2:56 o jag har inget att göra, har sätt klart på alla filmer jag laddat ner så nu sitter jag i sängen o försöker komma på vad jag ska göra..
jag orkar inte sova..ja vill ju på skolan imr men jag orkar inte med att alla ska fråga.."vart har du vare?" "vrf har inte du vare på skolan ?" "vart va du igår?" "skolar du?"
o jag orkar inte med alla lärare som försöker prata med mig för dom säger hela tiden samma sak.
" du har vare jätte duktig frams till nu, men de kan vi nog ändra, vi ska få bort dom där frånvarorna. elr hur ?" blablabla.... jag orkar inte.
jag vill bara få en andra chans, jag vill börja om allt på nyss..jag vill bara ha 1 chans till att göra rätt..
är de för mycke att be om ?
aja vi får se hur de blir imr,, om jag går inte elr..men jag tror iaf att jag ska lägga mig om en stund iaf satt,,,hej så länge!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: