Saj MiniThai Charoen, jag älskar dej!

1-2 dar utan dej älskling, de känns dom en eveghet!
men 1-2 år!! faaa*n! för varje dag som går kommer de att kännas som om hela min värd faller i bitar..hur kan dom göra så?! jag menar, vi gjorde lika mkee fel så varför går de ut över dej?! jag lovar älskling, allt kommer att bli bra snart, jag älskar dej mest o glöm aldrig de! Det spelar ingen roll hur långt som tar dej, jag kommer  alltid att finnas nära vid din sida hela livet!
en vänskap som våran går inte att förstöras, jag älskar dej!!


du är min andra halvan älskling, jag klarar inte de här utan dig..
utan dig tappar jag min mening.
Bew mai kao jai wa tam mai kao tong tam beap nii, ta Saj mai joh gab Bew Bew ga mai ro wa Bew jah tam rai..i need u.
Saj tong kao jai wa Bew kidtung Saj kot mak na...Tirak deo lao dai jö gan ik na.
Bew rak Saj na, juffjuff baby.. ♥♥
  • Saj MiniThai Charoen Sai rak bew muen gan lew sai jha mai jam look, kid lor wa kon jang sai jha jam pok man. mai ah ! Lew man kid lor wa man tam jang nea arai jha dee kun ! Utan dej är jag inget hjärta men vi ses snart igen ju ! Kämpa för oss na tirak lao jha mai jam kai ! Lew tii sai mai kao jai wa Mää tua eng tam gab look tua eng dai gnai... :'( Kid tung mung na i aon T^T ♥ Älskling/syster/mamma/bästa vän ♥
    för 35 minuter sedan ·
  • Benn Phimphong har gråtit varje dag sen dom tog dej, jag fattar inte hur dom kan göra så..
    Tan Saj pai Bew mai dai jam tam rai löi, mai dai pai ren, mai dai ak jak hong löi..leo ga mai dai pai nau mueng..ta saj mai joh gab Bew Bew ga mai jak joh muen ga..utan dej älskling har jag ingen mening..du betyder allt för mig!
    Bew jak hai Saj kao jai wa Bew kidtung Saj kanat nai. Bew ga mai jam pai Saj löi..koam rak puen bep ni man mai ni löi, Bew rak saj ti sod na. Bew mai ro wa Bew jah tam rai tan saj mai joh, mai jak hai saj ni pai T^T ♥
    älskar dej min Dotter/Älskling/Bästa vän/Syster! ♥♥♥
    för 27 minuter sedan ·
  • Saj MiniThai Charoen Lao talad pai mai mii arai tii jha tam hai lao lök kop gab ♥
    för 25 minuter sedan ·
  • Benn Phimphong Bew mai jam lök kop gab Saj na, pen phe, nong gan ga tong joh doi gan talat pai! ♥
    för 23 minuter sedan ·
  • Saj MiniThai Charoen took lew ! kämpa na tirak finns alltid vid din sida även om du inte ser mej na tirak gu rak mueng mak na ♥
    för 22 minuter sedan ·
  • Benn Phimphong jag släpper inte dej tirak, du är en del av mig och de kommer du alltid att vara, jag älskar dej mest! vi kämpar tillsammans älskling!! ♥♥♥
    för 20 minuter sedan ·
  • Saj MiniThai Charoen Klart vi mot världen har vi varandra klarar vi allt ♥
    för 19 minuter sedan ·
  • Benn Phimphong klart vi gör älskling, kom ihåg att de inte spelar någon roll hur lång bort du är, jag kommer alltid att vara nära dig! ♥






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: