omogna fittor, fyfaan!!

Asso helt seriöst..nu är ju dum i hela jävla huvvet!!
hur fan kan ni föra så här?!!
jävla äckliga fittor! hur fan kan ni leva med er själva?
hur faan kunde ni ta min bästa vän ifrån mig!
jävla äckel soc. fitta!!
ta o förstör nån annans liv va! JÄVLA IDIOTER!! glöm att jag går med på nånting nu jävla äckel!
alltså jag svär, kommer fucking bränna upp jävla soc. MST o allt sånt!
du kan ni faan ta o glömma allt jag sagt att jag ska göra, för jag tänker inte göra ett jävla piss, inte med er mer!! alltså fyfaaaan hur moget är de egentligen att ta min bästa vän?!! tror ni att jag kommer sköta mig då!!
FET GLÖMM DE FÖRFAAN!!



Postat av: MonkeyNooi <3

Älskling, gråt inte jag kommer snart hem. Du ska veta att jag alltid kommer att älska dej vad som än händer du betyder allt för mej. Jag saknar dej otroligt mycket. Och älskling du måste kämpa kom ihåg de gör inget dumt nu ! <3 Älskar dej hjärtat <3<3<3<3<3<3

2012-03-21 @ 14:26:10



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: