omg, awkward...

hejhej sitter hemma nu efter de mest pinsamaste som har hänt mig hittills, ska berätta.
jag va på väg hem från Thailänskan med saj. jag klev på 1:an in till stan och där väntade jag på 110:an i typ 10min.
de va samma busschafför som körde när jag skulle till stan. När jag hade klivit på den och den hade börjat åkt blev jag typ trött. När vi va i odensala sov jag och vaknade i....ehm....grytan, sen somnade jag igen och vaknade vid sibylla i brunflo, så va jag hos mig om typ en kvart elr så.
så jag somna igen och nästa gång jag vaknade var jag i.......................................STAN IGEN!!!!
asso herregud, jag hoppade ur bussen vid busstorget och sprang direkt till min buss..fick vänta på den i 30min.
när min buss kom hoppades jag på att de inte skulle vara samma busschafför, men jävlar vilken otur jag hade för de va samma som körde bussen som dom andra 2 gångerna.
jag klev på och skulle betala igen när han sa till mig.
- åkte inte du nyss ?
hahah jag fick panik och visst typ inte vad jag skulle säga så jag ba.
- eeh, nä de tror jag inte.
HAHAHAAH!!! fyfaaan va sämst jag känner mig just nu!!!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: