miss thailand sååå mycket

hej, satt o började tänka på thailand och hur mkee jag saknade det..
sen så såg jag att Em hade skrivit att hon skulle åka på Songkran i thailand i år,,faa*n vad avis jag blir ah :(
jag vet att jag har sagtdet många gånger, men nu ska jag faktiskt börja spara pengar så jag kan åka på Songkran nästa år! JAG SKA DIT,VAD SOM ÄN HÄNDER!!
så ni får väll på nått sätt hjälpa mig så jag inte slösar på pengar,vilket jag tycker att jag är bäst på ^^
bara jag får åka 1 gång så skulle jag bli superglad!





sen satt jag och prata med mamma om mormor o skype. Sen började jag att tänka på att jag sitter ju och skypar med massa i thailand typ varje dag, och så tänkte jag att mina kusiner kanske hade de. Men problemet va då ifall dom hade de så vet inte jag vad dom heter..
och då frågade jag mamma  att eftersom hon brukar prata med mormor så kunde hon fråga ifall dom hade de.
men så sa mamma att mina kusiner inte bodde hos mormor längre..ååååh så sjukt nära jag va, men ändån så långt bort..
saknar er mina älsklingar! :(





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: