gårdagen.

hejhej, har vare med martin och Amanda i gå o i dag ^^
igår va vi på briggen och skulle träffa robin och niklas,,men efter en stund börjar Niklas hålla på med en...eww..alltså jaa..
sen efter ett tag kom thure och Clara och då vare lite roligare iaf..haha vi skulle sjunga lips i xbox  rummet och vi satt typ i en halv timme om inte mer och försökte fixa för mikarna dampade så de gick inte,, efter typ 45min gick de fortfarande inte och vi bestämmde oss iaf för att gå och spela Singstar* haha, de vi lite kul o sen efter ett tag va alla på väg hem o då skulle vi oxå gå,, så såg jag att de fans en macka kvar på bordet där dom sålde saker och då frågade jag Gunnar ifall jag fick den och då sa han, haha om du för 3 riktiga armhävningar så kan du få de x'd
haha såklart jag gjorde de men jag klarade knappt av den men jag fick mackan iaf ^^
jag, Amanda och martin gick o pratade hela vägen hem tills vi kom hem o mamma hade låst dörren.vå stod utanför och damp plingade och knackade på i typ 10 min elr så som inte  längre.. -.-
sen när vi hade kommit in skulle AManda sova hos  mig, jag satt och spela Camfrog och sen kollade vi på film , (Orphan) sen typ somnade vi med datan på x'd
men nu känner jag att jag skrev mkee så nu ska jag sluta och föra nåt anna, pusshej ^^


* Hade lite bildbrist*





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: