Dygnat..

GODMORRON!
klockan är....7:12 o jag har fan inte sove nånting inatt. Jag fattar inte hur jag kan vara så pigg idag för jag brukar inte vara de i vanliga fall,, har inte snackat skype elr kollar på film sen efter klockan 23.00..
de ända jag gjort är facebook, blogg och musik..alltså när jag gör de i vanliga fall brukar jag somna as fort..annars brukar jag kkolla på film så jag blir inte trött..
sepe alltså,,ifall jag börjar och fixa mig nu så hinner jag fan kanske till skolan i tid,,fast jag orkar inte..

men seriöst, känner att jag måste skärpa mig snart för sen kommer jag att ångra att jag inte gick,,så jag har bestämmt mig att jag ska stanna hemma idag och sen vara på skolan hela veckan från och med tisdag :D
de blir väll bra,, elr ? O.o
men de känns jobbigt att gå tillbaka till skolan nu när jag inte vare där på 4 veckor..vi sår se..när jag går på tisdag o känner att jag "inte är välkommen" så vet jag inte ifall de är nån mening att gå..
men nu skA jag testa sova i nån timme o sen när jag vaknar blire o...

SÅ HÄR KOMMER MIN DAG ATT SE UT,,FÖRHOPPNINGSVIS!

  • DRA UT




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: