Bew Goes Crazy?

HAHAHAHAHA, vafaan!!
aah, hej..är inte på så bra humör idag..
har inte sovit på flrea dagar..som första gången idag när Amanda sov här, men då sov jag bara i ett par timmar så de va ju inget, ahja så satt jag vid datan och såg att klockan va 6 så jag började fixa mig, tyyp välja kläder o klä på mig, sätta på linserna och sminka mig OSV OSV..
när jag va klar va klockan 7 och jag började inte först 9.15 tyyp..så jag satt nig vid Camfrog och Skype, efter 10min ringde P Ratcho och undrade Idag äre väll söndag ? inte måndag ? o.O
Vi började ASgarva,, faan vad jag kände att jag gjorde bort mig där..
*AKWARD MOMENT*
åååh, nu har jag tyyp inget att göra och jag kände att det va jävligt onödigt av mig..
men de är väll så man är.
aja, ska försätta göra bort mig medans jag ändån håller på, pusspuss!





Postat av: MonkeyNooi <3

Så jävla snygg tirak man har Juff Juff i DekZaaBenN (L) <3 Love MonkeyNooi <3

2012-02-12 @ 09:34:09
URL: http://onlyyoneelifee.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: