betalt för skola ? x'd

hejhej, har inte kunnat bloggat för mamma fick damp igår och tog laddaren till datan -.-
senare kom MST o typ pratade med mamma o hade en tolk med sig.
1 timme efter kom Ullis(MST grejset) o snackade med mig o sa typ att jag skulle få betalt för att gå i skolan, alltså lön.
helt sjukt :D
hon ba:
ah men du får 20 för varje dag du går..men om du försover dig men du går på eftermiddan får du fortfarande 10kr, alltså du får 10kr för förmiddan och 10 för eftermiddan.
men angående helgen så vill vi inte att du drar iväg på nåra fester nånstans..och jag vet att vi inte kan hindra dig,,men vi kan säga så här, om du håller dig hemma i helgen och inte drar iväg så får du 560kr.

i helgen blir jag riiiiiik ^^
helt sjukt va :D
hahaha, fan va sepe x'd
glaaad tjej :D







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: