back in schooooool!

hahahaha, JAA!! nu va man på skolan för första gången på typ yber länge ^^
o de va faktiskt ganska kul ändån, bortsätt från alla störda idioter och sånt.. -.-
men annars så vare sköt att komma tillbaka till alla dom som jag saknat te.x min klass och alla underbara människor ^^
tror faktiskt att jag kommer forsätta att gå från och med nu, och inte bara för att jag får pengar för de utan för att jag inte har nåt bättre för mig och att jag får träffa alla och så har jag nåt att fördriva tiden med även fast det inte är ett kul tidsfördriv ;p
just nu väntar jag på amanda för hon ska komma och så skulle vi dra upp på briggen med massa folk satt de blir ju kul,,dessutom är jag tvingad att stanna hemma..elr tvningad och tvingad...jag får prngar för de och då är det ju värt det..bara för den här helgen ^^
pusspuss.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: