back in school.

G'morning people,,själv har jag inte sove nånting idag/natt heller.. men är uppe iaf o ska börja göra mig i oardning för idag hade jag tönkt att dra på skolan o sen till park på hemspråg, ska träffa älsklingen Saj där :') HAPPYFACE!
aja, de känns inte precis kul att gå tillbaka till skolan när man har vare boorta så länge..ligger efter som S.A.T.A.N!! alltså de är ju sjukt, hur fan ska jag hinna ikapp alla?
måste typ jobba hur mkee som helst o de betyder ju, inga fler fester på ett tag, inte springa ut o hitta på nåt, inte göra nåt dumt O.S.V O.S.V...blir att sitta hemma dom kommande månaderna -.-'
alltså faan vad mitt liv känns piss nu..jaja får väll börja fixa mig nu om jag ska hinna...har tyyp 1 o en halv tille på mig att göra mig klar på..så jag börjar, bloggar mer sen innan jag går om jag har hid ^^
pusspuss :**




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: