|3landat!

joohej på er ^^
ville bara säga att jag har vare på skolan idag :D
elr halva dagen iaf, men jag är faktiskt ganska stålt för jag va på skolan över huvud taget idag.
ska gå imorron oxå men de blir typ oxå bara halva dan eftersom jag ska på utredning klockan 11 imorron..har jätte ont i magen över det..trodde inte att de skulle gå så fort,,men ju fortare de blir av ju snabbare kan man börja fukusera på nåt annat elr ? aja, de typ pirrar lite i magen hela tiden..är litte rädd oxå men de ska nog gå bra. Hoppas jag iallafall..

ville oxå berätta att när jag skulle gå hem från skolan så ringde jag Leo och pratade med han(inte för att han va social) så de gjorde bara att jag slösa pengar.. :p
aja, när jag hade gått över gärnvägen och skulle gå över övergångsstället så kollade jag åt höger o då kom de en buss som va kanske 20-30 meter ifrån mig och jag skulle skynda mig över så typ ramlade jag mitt på vägen så bussen typ stannade..och sen skyndade jag att resa mig upp för att ingen skulle hinna se mig..(förutom busschaffören)..så jag kollade bakom mig och ingen va där, sen när bussen skulle åka förbi mig va jag tvungen att kolla ifall de va nåra på bussen, men som tur va så va de inte de :D (tror jag iaf)
sen kommer de där jätte fåniga skrattet när man snackar i telefon och ramlar, hahah.. >_<

nu sitter jag hemma och typ gör nada, sitter på Facebook, Camfrog, Skype medans jag kollar på film, snacka om inget liv va ;)
nu kom min lillasyster(Emma) hem..så fort hon kommer in genom dörren skriker hon
"MAMMA!! får jag gå till matilda?!"
sen säger mamma att hon inte får, och då börjar Emma tjata och mamma säger fortfarande nej.
och nu grinar hon..och då skriker jag:
"EMMA!! fan nu får du gedej!!"
och då börjar hon grina mrea och sen 1min efter säger mamma att hon får..
jaa, de är så de funkar i min familj..
nu så sitter jag själv helt oskylldigt på mitt rum ^^

men nu ska jag klla klart på filmen så pusspuss:*




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: