u r beautiful no matter what they say.

hej, har vare i hennan och då vet ni att jag inte har tid o blogga när jag är där, vet inte vrf eftersom jag har så mycke dö tid men ändån känns de som att jag inte har tid.
har vare där med anna och min syster iaf och träffade tiger o marina som redan va där. hade lite kul tills vikörde anden i glaset och de började hända skit skumma saker alltså, helt fucking sjukt.
vi skulle inte tro mig ifall jag berättade, därför tänker jag inte göra de och dessutom så är jag för lat för att skriva allt som hände.
sen va de jag bara jag o anna kvar eftersom tiger o marina åkte hem nästa dag osså va vi med jimmy och oscar som ville köra anden i glaset men jag o anna vägrade efter de somhade hänt kvällen innan.
men dom typ "tvingade" oss och stack hem för att hämta saker så vi kunde göra spelplanen.  när dom kommer tillbaka och de va ganska mnörktsa dom att dom inte vågade längre för dom hade satt och kolla på klipp på youtube om de. hahahahahhahahaha så därhade vi tur. vi stack och satt och kolladepå en skrävkfilm i husvagnen och oscar och jimmy typ kollade inte för dom gömde sig under täcket osv för de vaså läskigt, jag o anna sitter och garvar åt dom, och dom stack inte förs 4 på morron sen gick jag o anna o la oss och kunde inte sova för vi tänkte på kvällen innan när vi körde de där.
nästa dag så drar vi till oscar för dom ville köra anden i glaset där men jag , anna och anton gick ut på balkongen för viville inte köra men oscar o jimmy ville de. så dom satt där inne och frågade hur man gjorde osv mem sen kom dom ut och sa att dom inte vågade osv, hahahhhaha! 
sen så sitter jag o annan och berättar massa läskiga saker så jimmy inte vågar köra hem och då började jimmy och oscar bärätta så jag o anna inte vågar gå hem. såvi väntade och skulle stanna hos oscar tills de börja bli lite ljusare såvi kunde gå.
sen kollade vi på nån medium  film där och för att glömma den så satt vi och kollade på ice age i oscars säng och hade lite mysigt innan vi åkte, jimmy och anna decka vid 2 halv 3, jag o oscar sitter och skrattar åt dom tills dom vakna. sen drog jimmyvid 3och jag o anna stannade och kolla klart på filmen sen så drog vi vid halv 5 ;)
så nu sitter jag hos anna och chillar medans hon duschar ;)
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: