min dag osv..

heeej, kan inte ladda upp bilr osv men idag har jag sove till 2 och fixat mig i en timme och fixat anki, sen drog vi på hennes "kusinsläktträff" nånting..de va sådär, men de va sjukt drygt. satt typ o gjord ingentting gela kvällen, hade ingen o snacka med elr smsa med så jag kände mig lite alone, men nu är jag typ skit poppis, yeeeeyyyy :DDDD
alla vill skriva med mig på fb och jag snavkar men TAHIANNA och TIGER i tele. man fattar ingenting för alla pratar i mun på varran helatiden. tiger blir SKIT sur för jag och anna och jag snackar hela tiden och han får inte snacka alls! HAHAHAHHA!
enligt tiger "hotar" vi han, HAHAHAHAHA!!
jag och anna ska till hennan imr och tiger är redan där med marina och hanna så vi lär hänga med dom då! 
JAG, ANNA OCH TIGER, HAHAHAHA ÅH SHIT, vilket liv de kommer att bli xd
lääääääääääääängtar, anna kommer 8 på morronen så jag lär väll gå och packa och lägga mig sen så pusshej!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: