pinsam/dampig bussresa..igen..

ah hej, kom nyss hem från leo rå o är så fucking less på allt! skulle hem från leo rå och tog sista bussen hem ttill brunflo. somna på bussen och vakna när jag va i brunflo centrum så tänkte jag vilken tur jag hade när jag vakna. känndes som att jag satt på bussen i en kvart så kollar jag ut. VART I HELA HELETE ÄR JAG?!!!! kände fan ite igen mig nånstans. trodde bussgubben hade blive galen! 5min hade gått och jag kollade ut igen..asso wtf?!
5min senare kollar jag ut och ser sjön..VA I HELVETE JAG ÄR JU FAN I MARIEBY!!!!!!
sen kommer bussgubben och frågar vart jag skulle av och jag ba, vid storviken. han ba, jaha okej då åker du rätt vag!...sen går han ner igen med ett big leende i facet!
10 min efterstannar bussen och han kommer bak och frågar, vart vare du skulle av ?
jag: storviken.
han: vartdå?
jag: storviken skolan!
han: jaha där i brunflo ?
jag: eh jah ?
han: ja men du vet att ibland kallas de här stellet oxå för storviken.
jag: haha jaha.
han: ja men sitt kvar så kör jag runt.
jag: ah okej.
han forsätter och kör, kör, och kör.
tillslut frågade han ifall han körde rätt och jag ba..ah
sen kommer vi till brunflo och jag får hoppa av typ 1km från mitt hus! lyckat!
tänker förfan ALDRIG ta sista bussen till brunflo igen, uscha!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: