på piss humör! GNATT!!

åååh är på världens fucking piss humör! satt och skrev nåt viktigt och långt inlägg som jag ville lägga upp men när jag skulle lägga utt den så vare ju så här..ni vet när man loggas ut aoutomatiskt när man är inloggar men inte kollat på ett tag. ah så blev de iaf och nu är jag arg! har inga cigg kvar så jag kan inte gå ut och röka och de va ju skiiiit bra!
känner att jag trycker så hårt på tangenterna så att dom håller på att gå sönder..men de sket jag i för jag är så lack!! faaan!!
måste köpa cigg imr känner jag annars klarar jag inte helgen. aah som alla vet så ska jag till Leo...igen.
ska sova där i helgen så jag är ju lite glad för de. men de SUGER att han och Simon ska bråka med varran eftersom dom är bästa vänner och har vare de aslänge och dom bråkar p.g.v. att jag jag Anna bråkar.
de känns ju inte bra att de är man själv som har fått de såhär och jag försöker ju att fixa de så bra jag kan men de skulle vare bättre om Anna oxå försökte men de märker man ju att inte är kapabel till at göra! blir så less på den bruden! bara för att vi bråkar betyder de inte att Simon och Leo oxå ska behöva göra de.
aja ska försöka snacka med dom i helgen och försöka få dom att snacka lite men de kommer inte att bli lätt så önska mig lycka till!
men nu ska jag inte försöra mina tangenter mer än vad dom redan är så gnatt på er så ses vi imr! :)

Postat av: Anonym

ingen idé att du ber om ursäkt till någon , för ingen vill ha den ursäkten ändå . väx upp och sluta va falsk så kanske du slipper förlora alla dina vänner

Svar: men geupp! inte ditt problem så gefan i att lägga dig i. ingen bad om dig åsikt!
#.B3eww

2012-04-20 @ 13:43:17



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: