Mitt Lov!

heeej, har haft en sjukt kul lov men mina älsklingar och de har vare underbart som alltid!
sov hos Leo typ hela lovet nästan och vare med Amanda och Mohammed m.m på dagarna o kvällarna. De har vare så sjuk kul. btw så slog jag en vurpa med Leos longboard när jag skulle åka ner för en brant backe vid järnvägen och skrapa upp armbågen och du äre bara äckligt o varigt osv.osv..
idag när jag skjutsa Leo bak på longboarden så råkade jag lägga foten framför bakhjulet så begge rurpade och Leo slog upp armbågen oxå fast på vänser ist för höger, lite gulligt att vi begge går med 2 plåster på armbågen :p
dessutom skrapade han upp höften,knäna och lite överallt. hehe.
aja, en grym helg har de vare iaf och jag längtar som faaaen till valborg för så ska jag dricka med amanda M.M. kommer att blo AWESOME!!!!! längtar fett mkee!
haha lite kul vare idag oxå kom jag på när vi va ut på sjön med några och jag och amanda gick ut på sjön sjukt långt o sen gick jag och joel långt ut på sjön så isen höll på att spricka under oss så vi kutade snabbt som fan in! och Leo och Simon stod o kastade tunga bigga stenar ut på isen satt de skulle skricka och då började Leo att backa och ramlade med ena benet i ett hål på isen! hahahaha ASKUL JU x'd
har alla bilder på Mohammeds iphone så jag får lägga upp dom en annan dag så ni får se! men nu ska jag ut o röka och sen ska jag kolla på en film och sova eftersom skolan börjar snart och jag fucka på alla prov så....F(IG) här kommer jag!!
pusshej! <3




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: