krossad inombords..

heej nu har jag komme hem från melinda för jag har sove där i går och snart ska man på skolan, klockan är 7:14 och jag borjar 8:45 så de är ju ett tag kvar..
igår fick jag ett medde. i chatten på fb till mig och en sak för fick mig att sitta uppe hela natten, kunde inte sova en blund för jag satt och tänkte på de hela tiden..tänker på de än men jag är oxå glad att han skrev så för jag börja känna att de blev lite skumt.
men skulle bli super ifall allt bara kunde bli som förut för både han och simon och han och mig. hoppas de inte kommer typ bli nån skilland på valborg så de bli pinsamt att vara där elr att de inte blir av..känns fortfarande som ett knivhugg i hjärtat..kmr hålla ett tag men man får ju ta smärtan som kommer, bara man låser in den inom sig.
ah här kommer de lite bilder från helgen iaf..
lika söt som alltid.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: