FRÅGESTUND DEL 2

28. jag älskar ditt hår, vem har klippt dig ?
SVAR: eh, tack aah Saj har klippt mig :)
29. kan du lägga upp en video på hur du fixar dig ? kramkram
SVAR: jo de skulle jag väll kunna göra!
30. kan du lägga upp en video på när du svarar på allt ?
SVAR: ja om jag hade kunnat, försökte ju med får inte till nåt ljud..
31. vilka står din närmast ?
SVAR: Saj Charoen, Lovisa johansson sjödin, Anna Nilsson, Rebecca Gärdin, P'Miw, Leonard Reppe, Julia Nilsson, mm...
32. föredrar du thaiar elr svenskar ?
SVAR: jag vet inte, båda fast på olika sätt.. fast om jag va tvungen att välja skulle jag sagt thaiar! :)
33. har du haft sex någon gång ?
SVAR: j-aaa
34. har du sugit av någon ?
SVAR: -.-...no comments
35. har du bivit slickad ?
SVAR: no comments..
36. om du fick ändra nåt i ditt liv, vad skulle de vara ?
SVAR: jag vet inte...
37. saknar du thailand ?
SVAR: JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :''/
38. hur ser ditt rum ut ?
SVAR: som ett bomb nedslag!
39. ångrar du något i ditt liv? om du fick chansen att ändra de, hade du tagit den?
SVAR: ja och ja
40. favorit mat ?
SVAR: svarade jag på förra gången.

41. oskuld ?
SVAR: nej

42. favorit misik ?
SVAR: allt!

43. om du fick vara EN person för en dag, vilken skulle de varit ?
SVAR: jag vet inte faktiskt! inte megan fox iaf!

44. senaste kyssen ?
SVAR: jag vet inte, 3 veckor sen kanske!

45. sköter du skolan ?
SVAR: hahah jorå ;)

46. gillar du kissie ?
SVAR: jorå, fast inget fan direkt.

47. gillar du foki ?
SVAR: jaaaa!

48. vad är de bästa du vet ?
SVAR: nattpromenad på stranden med kompis/kille/nån man tycker om!
valpar, killar, fett chill, fest osv.osv

49. vem är bäst i din klass ?
SVAR: många ä bra, alla är ju bäst tycker jag..men om jag måste välja, Rebecca Gärdin!

50. är du tuff ?
SVAR: tuffare än tuffast!

51. kan du lägga upp bilder på ditt rum ?
SVAR: jorå de kan jag....när jag har städat!

52. kan inte du videoblogga nåndag ?
SVAR: yesyes!

53. vad tycker du om mig ? ( johan stoltz )
SVAR: snäll o söt!

54. vad tycker du om att föra på fritiden ?
SVAR: festa,kompisar,chil,dansa,fotboll,stan osv.osv

55. hur sminar du dig ?
SVAR: som alla andra tror jag väll ?




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: