FRÅGESTUND DEL 1

hej, nu hade jag tänkt att svara på frågestnden jag hade för ett tag sen. jag hade ju tänkt att göra en video på när jag svarade men ljudet funkade inte och jag vet inte varför så då får man väll göra som man gjorde på stenåldern.
1. har du nånsin gjort nåt som gör så att din mamma nästan dödar dig bara för att du blev påkommen av nån annan vuxen, soc. elr polisen.
SVAR: nja jag vet inte, kanske första gången polisen ringde till mamma.
2. hur många har du legat med?
SVAR: ingen aning, mellan 5 och 10 typ

3.bästa tjejkompis ?
SVAR: jag har ju många men min allra bästa är ju saj!
4. bästa killkompis ?
SVAR: har många där oxå, men om jag måste välja så är det nog Leo!
5. favorit mat?
SVAR: pizza & all thailänskt
6. hatar du mig? (från sarah collin)
SVAR: nej vrf skulle jag? har ingen anledning till de.
7. hur lång är du ?
SVAR: jag är 155 tror jag
8. favorit djur och mat + dryck ?
SVAR: favorit djur är nog..hund, förutom att jag HATAR lukten av hund.
favorit mat svarade jag nyss på.
favorit dryck är nog..COLA!
9. är du oskuld ?
SVAR: nej.
10. har du nångång bakat cupcakes ?
SVAR: nej de har jag faktiskt inte och är för lat för att testa
11. hur gammal är du ?
SVAR: kan va svårt att tro, men jag är faktiskt 96:a (15år)
12. har du pojkvän ?
SVAR: pojkvänner har jag absolut, hur många som helst..men jag har ingen kille om de va de ni menar ^^
13. tycker du om att sexa med killar ?
SVAR: o vafan är de för fråga???
14. varför/varför inte  ?
SVAR: ??????
15. hur många gånger har du haft sex ?
SVAR: som sagt, mellan 5 och 10
16. hur gammal var du när du träffade din kille?
SVAR:
jag har ingen
17. hur ofta har du sex per vecka ?
SVAR: tror ni att jag är nån jävla slampa elr ??!!
18. dricker du alkohol ?
SVAR: ja de händer, men jaa.
19. kan du dansa ?
SVAR: ja de kan väll alla ? men de är inte säkert att jag är bra på de.
20. hur ofta går du på bio ?
SVAR: inte ofta, brukar inte gå på bio.
21. hur många killar har du haft ?
SVAR:
jag vet inte riktigt, om man inte räknar med 1:an till 5:an få har jag väll haft..4-5 st som jag vare tsm med.
22. hur gammal är du ?
SVAR: jag är 96:a(15år)
23: vart bor du ?
SVAR: i östersund...
24. skulle du kunna ligga med mig ? (smurfen/stefan gustafsson) ;)
SVAR: hahahaha, jarå ^^
25. vilka av killarna i bigbrother är snyggast ?
SVAR: eeh..AMANDUS OCH MARCELO!!!!!!oh hot deam!
26. gillar du att dansa ?
SVAR: ja jag älskar att dansa!
27. om du fick beskriva dig själv med 3 ord skulle de vara ?
SVAR: eeh..nyfiken,envis och ärlig!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: