brist på rurbik!

hejsan alla glada!
just nu sitter jag och skypar med emil där de är världens pinsama tystnad eftersom ingen av oss säger nånting x'd
åååh så trist, dessutom tycker jag att jag ska gå och lägga mig men kan inte eftersom jag inte är tröt. men jag ska väll försöka snart eftersom jag har simmning och 5 prov imorron o sen blir det att åka in till stan och träffa Anna, Brorsan och Loo..anna och Loo tror jag ska dricka o då lär de väll vara så att jag och leo är med.
sen ska jag typ sova hos Leo med Anna och Leo, vet inte om Loo oxå ska de elr inte!
sen ska jag träffa Wille i veckan oxå och min " mamma ".
men jag ska ju typ träffa massa fler men jag kommer typ inte på vad dom heter när man skriver så här, annars kan man bara rabbla upp dom.
alltså ifall nu ville veta sitter jag och bara rabblar upp massa saker eftersom jag har så tråkigt. vet inte äns vad jag har skrive och varför..kännde bara för att skriva lite :p
BTW så har en liten Melinda engh gjort den här, ville bara att vi skulle se hur barnslig hon kan vara! ^^
aja..hörshej!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: