04:33

jomen hejsan! nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och kollat på BB och äker Mariekex.
har fan ätit 3/4 delar av paketet så jag har lite ont i magen! jag är knappt trött..bara lite men jag hade tänkt att försöka att lägga mig nu iaf ifall jag ska bli bättre. blir hemma imorron och på torsdag tror jag men imr är jag säker på att jag inte ska på skolan! surt tycker jag för vi har snart prov igen..i SO imon Islam..BORING! men de måste ju göras nångång så de får väll bli nu rå om jag ska jobba upp mina betyg.
vet inte riktigt ifall jag kommer få upp dom eftersom jag hade 5F i 7:an och dessutom har jag vara borta 2-3 månader typ i 8:an efter nyår och nu..ja...
känner att de börjar bli lite jobbigt o så men man får väll leva med de.
nä men fy..nu orkar jag inte tänka mer på  skolan..tar de när jag är tillbaka på fredag ist :D
just..osså ska ju jag fan till tandläkaren imr! får helt enkelt avboka de.
aja, GNATT på er alla som är vaken nu :)
saknar dej Tirak!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: