yaya

hejhej :)
är hemma hos saj just nu, har haft elevens val på skolan så jag har dansat hela dan o nu har jag världens träningsvärk.
direkt efter de tog jag bussen in till stan o gymma med saj på gold's gym.
sjukt kul, sen åkte jag hem till saj o ska sova här o ta bussen till skolan imorron för mer dans -.-'
är ju uppvisning på torsdag, kommer ha sjuk ont överallt mot veckans slut. just nu ligger jag o pratar med Tirak i telefon. de gjorde min dag :')
laddade mobilen med 300kr och har ringt saj för 100kr o ringt Tirak för typ 200kr, helt otroligt.
både han och saj använder halebop och jag telia så de blir ju as dyrt för mig..
så nu hade jag tänkt byta till halebop jag med ^^
ska bara vänta på pengar från mamma så jag kan ladda halebop kordet o då ska jag only ringa min Tirak :')
nu har han oxå slut på pengar eftersom han ringde mig när jag fick slut :p
så nu kan vi inte prata förs imorron kväll...
men nu ska jag lägga mig i sängen och smsa med baby, godnatt na kap ^^


bara för hon är så söööt :')
 
  





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: